http://www.sfracing.nl/sfracing/
meestal is het neer zetten en ze bellen wel wanneer klaar,,, met een injectie voor een andere mapping gaat sneller , maar als er sproeiers gewisseld moeten worden dan kan je er niet op wachten
Ik had de site uiteraard al opgezocht en doorgekeken
Als dat zo is, ga ik toch op zoek naar iets wat meer in de buurt zit hier, want om nou 2 keer half .nl door te crossen met 2 voertuigen gaat me ook wat ver
Het lijkt me juist geweldig leerzaam en interessant om erbij te zijn en evt mee te sleutelen, dan steek je ook nog wat op van je geld
Ik heb er een ongelofelijke schurft aan om mijn voertuig(en) ergens achter te laten zonder dat ik zicht heb op wat ermee wordt uitgespookt.
Ik ga wel eens een beetje rondbellen
van de week zometeen om me eens lekker te laten informeren
[edit]
Waarom van de week denk ik dan ??
VDB Racing gebeld, kon me al wat interessante dingen vertellen, heeft volgens mij wel aardig kennis, en klinkt als een heel geschikte kerel. Volgens hem kan het gewoon in één dag, en dan houdt 'ie tijd over
Is géén fan van Dynojet kits, omdat de buisjes van/en de gasnaalden schijnen te slijten als een dolle en dat levert binnen afzienbare tijd gelazer en ontevreden klanten op. (eerlijk oordeel, kwaliteit wordt gewaardeerd) Hij werkt gewoon met Japspul, dus origineel, en dan worden de sproeiers en gasnaalden gewoon vervangen voor Honda versies, voor een blijvend resultaat.
Bij SF Racing wordt écht gewerkt
; volgens mij had ik een mafkees die de telefoon oppakte terwijl hij óp een motor op de testbank zat
erg welwillend dus, maar niet te verstaan. Ik word straks teruggebeld.
Ok.. SF vertelt bijna hetzelfde verhaal als VDB vwb de kwaliteit van Dynojet kits, en had zelfs technisch nog aanmerkingen.. Dynojet gaat het niet worden dus
Prijsschatting 250 - 300 € inclusief alles, erop wachten en meeknoeien kan ook als je niet in de weg loopt.
Op MF kwam ik diverse keren hosannah verhalen tegen over ene Mr. Ritzen in Weert, die dus ook maar vereerd met een belletje..
Meneer Ritzen praat alsof hij zelf ook is opgevoerd
; nadeel hiervan is dat het in het Limbabwaans is, en dus wat lastig te volgen.
Wat ik eruit opmaakte is dat ik dan eerst een keertje naar Weert moet voor een banksessie, dan wordt op basis daarvan een strijdplan gemaakt en worden er spullen besteld, en dan moet daarna de motorfiets daar worden neergezet, erop wachten kan niet, en dan wordt er idd gebeld als hij klaar is... dus da's 3 keer op en neer Limbabwe, waarvan 2 keer met een auto erbij.. dat wordt me te gek, dan kost het me meer brandstof als dat ik aan mr. Ritzen betaal, plús 3 keer een halve dag; dat gaat hem niet worden
En dan vond ik nog per ongeluk een meneer die zich 'Dynojet Rotterdam' noemt.. how conveniënt; da's zo goed als om de hoek dus
Met in mijn achterhoofd het kwaliteitsverhaal wat ik zonet al 2 keer heb aangehoord, toch maar even gebeld voor de fun; prijzen ontlopen elkaar op zich niet zo veel, zit ik ook rond de 275 €, kan op afspraak ook klaar terwijl ik wacht.
Deze meneer werkt uiteraard ook met een testbank, en het is ook mogelijk om hem daar gewoon eens een run op te laten maken, zodat we weten wat de motor wel- en/of niet doet. Dit kost 45€, en als ik hem daar laat 'doen' vervallen de kosten voor de testrun.. ik denk dat hij daar dus binnenkort even een zweetdruppeltje op gaat achterlaten, al is het maar voor de weet, en om later te kunnen vergelijken met een eventuele andere bank.. interessant
Het wordt dus één van de 2 bovenste optie's vooralsnog.. nu nog even sparen, óf mijn
kofferset verpatsen Heel verhaal weer, maar ter lering ende vermaak van iedereen lijkt me