Auteur Topic: Voorbeeld video goede of slechte vacuum rubbers v/d Carburateur  (gelezen 2575 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

africatwinner67

  • Gast
Hierbij voorbeeld van goede en slechte vacuum rubbers in Carburateur.

Gevolg: Geen opbouw van toerental > 4000 toeren.

Kan ook bij sleutel blunders onder gebracht worden  ;)

http://www.youtube.com/watch?v=fqvYbhHeRSc&eurl=http%3A%2F%2Fvideo.google.nl%2Fvideosearch%3Fclient%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla%3Anl%3Aofficial%26channel%3Ds%26hl%3Dnl%26q%3Drd&feature=player_embedded
« Laatst bewerkt op: 17 mei 2009, 08:45 door africatwinner67 »

Offline Timy

heeeey!!! Dat ga ik dus bij de Alp van Richie ook testen.
Dezelfde klacht dus ik hoop ook hetzelfde probleem.


Super dat ik dit zo heb gezien  :o. Wat een verschil zeg!
Liberté - Egalité - Fraternité
Africa Twin 1994 - Transalp 1994 - Goldwing GL1100 Zijspan 1982 - BMW K75RT 1994
Voor de bagger  - Voor de cheffin - Voor 't gezin! Heerlijk!            - Woon-werk toerbuffel

africatwinner67

  • Gast
Re: Voorbeeld video goede of slechte vacuum rubbers v/d Carburateur
« Reactie #2 Gepost op: 17 mei 2009, 10:29 »
Dat is mooi om te horen, ervaring is uiteindelijk geďntegreerde ellende(het liefste bij een ander dan  ;D) Succes, en probeer tweedehands wat te vinden btw. Prijzen lopen enorm op origineel

16112-MB6-881 2x    141.34 ps/inc.btw

16151-MV1-700 1x    26.95 ps/ incl. btw


16037-MB4-671 2x    17.01 ps.incl.btw

16010-MV-700 2x      47.20 ps incl btw

 


Offline olaf

Wat was er niet goed aan je oude rubbers ?
waren ze lek ?
Groeten Olaf
AT en KTM Adv 990R

africatwinner67

  • Gast
Re: Voorbeeld video goede of slechte vacuum rubbers v/d Carburateur
« Reactie #4 Gepost op: 18 mei 2009, 07:59 »
Ze waren vervormd Olaf! Ik heb ze in ultrasoon met verwarming gegooid(in zijn geheel) Daarna wel weer terug gezet maar achteraf bleek de pasvorm weg te zijn.

Net als een te heet gewassen broek die zit niet meer ;D

Gr Edwin

Offline olaf

Bedankt , dan weet ik als het een keer zo ver komt dat ik de rubbers moet verwijderen .
Groeten Olaf
AT en KTM Adv 990R

Offline 4Plugs

  • Voorheen PMF71
  • TCN Lid
  • *
  • Berichten: 775
  • Life's what you make it, live it by the day..

  • Ongelezen
    Reacties
Ik heb eergisteren de carburateur eraf gehad om hem te inspecteren. Ik heb de gasschuiven eruit gehad, echter toen ik ze terugdeed en de deksel erop wilde doen moest ik het rubber membraan erin proppen. De buitendiameter van het rubber was ongeveer 1,5mm groter dan de rand waar hij inpast.

Ik heb ze er nu wel weer ingekregen en de motor rijdt uitstekend. Maar is dat uitlubberen van het rubber een voorteken? of is dit normaal en hoef ik me weinig zorgen te maken?
Transalp PD06 '94 - Hyperpro vering, LED achter/rem/knipperlicht/tellerverlichting, 2e set wielen met noppenbanden
Honda NX250 om mee te spelen in het zand ;D